Vi sidder klar til at hjælpe dig

Vi er her for at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål, interesser eller problemer, du måtte have vedrørende vores produkter.

Vores dedikerede kundeserviceteam står klar til at lytte og besvare dine henvendelser vedr. vores produkter. Vi stræber efter at give dig den bedst mulige kundeoplevelse og finde løsninger, der opfylder dine behov.

Vi ser frem til at høre fra dig enten via Facebook eller e-mail og vil gøre vores bedste for at imødekomme dine behov og svare på dine henvendelse hurtigst muligt.

Kundeservice

Kontaktperson

Kontakte os via e-mail, Facebook messenger eller kontakt formen herunder

Frequently asked questions

Hvornår modtager jeg min pakke?

Tjek din ordrebekræftelse:
Start med at finde den bekræftelses-e-mail eller kvittering, du modtog, da du afgav din bestilling. Denne e-mail indeholder oplysninger om forventet leveringsdato og en sporingslink, som du kan bruge til at følge din pakkes rejse.

Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en ordre, der indeholder en defekt produkt, enten på grund af en fabrikationsfejl eller af andre årsager, beklager vi ulejligheden.

Eksempler på defekter:

Fejl i klæbemidlet: glasset er ikke ordentligt fastgjort, støv mellem PanzerGlass™ og skærmen samt luftbobler i glasset.
Problemer med fingeraftryksscanner: scanneren kan ikke læse min finger korrekt.
Oliepletter eller farvefejl.
Hvis du finder en eller flere af de nævnte defekter i det produkt, du har købt, kan du indgive en klage ved at kontakte vores kundeservice på customercardk@panzerglass.dk i stedet for at returnere produktet via vores webshop. På denne måde kan vi behandle din klage hurtigere og sende dig en ny vare.

Vi ser frem til at hjælpe dig!

Jeg har købt et produkt hos en forhandler, og det er defekt. Hvad gør jeg?

Hvis du har købt et produkt hos en af vores forhandlere, beder vi dig venligst om at kontakte forhandleren direkte angående din klage. Vi kan kun behandle klager vedrørende produkter, der er købt direkte fra vores officielle webshops.

Hvis du har spørgsmål vedrørende vores produkter, står vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig!

Hvordan returnerer jeg mit produkt?

Hvis du har modtaget produktet og ønsker at returnere det, kan du bruge vores returportal på vores hjemmeside. For at få adgang til dette, bedes du bruge din e-mailadresse og ordre-ID.

Følg venligst instruktionerne nedenfor:

  1. Log ind på den online returportal på vores hjemmeside ved hjælp af din e-mailadresse og ordre-ID.
  2. Vælg det produkt, du ønsker at returnere.
  3. Print den forudbetalte forsendelsesetiket, som du har modtaget via e-mail.
  4. Til sidst skal du returnere alle de valgte produkter ved hjælp af den modtagne etiket.

Hvis du foretrækker at kontakte os direkte via e-mail, kan du blot sende følgende oplysninger til customercaredk@panzerglass.dk:

  • Ordrenummer (f.eks. #DK1000)
  • Billeder, der tydeligt viser skaden
  • Hvordan skaden skete
  • Produktnummer eller navn (SKU)

Ved at inkludere disse oplysninger får du en hurtigere og nemmere håndtering af din klage, og kommunikationen bliver så omfattende og præcis som muligt.

Bemærk: Det kan være en fordel at returnere varerne i den originale emballage for at sikre, at produktet er beskyttet på samme vilkår som ved levering.

Kontakt os

Tak for din besked. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Har du spørgsmål om PanzerGlass og vores produkter?

Vi har samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål og deres svar i vores FAQ-side, hvor du hurtigt kan finde svar på de mest ofte stillede spørgsmål.