PanzerGlass™ Warranty

Sådan opretter du en reklamation

Hvis du modtager et produkt som af en eller anden årsag er beskadiget, kan du oprette en reklamation hos os. 

Måden hvorpå du opretter en reklamation er ved at sende følgende information til customercaredk@panzerglass.dk

  •  Dit ordrenummer (eks. #DK1000)
  •  Produktnavn eller produkt nummer (SKU)
  •  En forklaring på hvad fejlen er og hvordan den er opstået
  •  Billeder af skaden/fejlen

På denne måde sikrer du dig en hurtig og nem behandling af din reklamation.

 

PanzerGlass™ garantipolitik

Producentens garanti (RMA) gælder globalt i henhold til forbrugerlovgivningen på købsstedet. Den kommercielle juridiske garanti er gyldig fra købsdatoen indtil den mindste lovlige forbrugergaranti på købsstedet. Garantien dækker defekter i materiale og udførelse af PanzerGlass™ produkter, inden du er begyndt at bruge produktet. Såsom misfarvninger eller defekte klæbemiddel umiddelbart efter påføring af glasset på din enhed. Hvis du opdager en defekt, før du har taget produktet i brug (såsom misfarvning, defekt silikone klæbemiddel, vridning, misfarvning af regnbuelinjen, ridser, oliemærker eller urenheder i eller på produktet), bedes du returnere produktet til den forhandler, hvor du købte det.

Har du købt en vare hos en af vores forhandlere, beder vi dig kontakte forhandleren gældende din klage.

PanzerGlass produktionsgaranti

Produkter

Alle PanzerGlass™ produkter.

Garantiperiode

PanzerGlass™ RMA-garanti starter på købsdatoen og varer indtil den mindst lovlige forbrugergaranti på købsstedet. (F.eks. i Danmark er det 2 år).

Undtagelser

Skader forårsaget af betjening af produktet uden for dets tilsigtede brug.

Proces

Produkter skal returneres til købsstedet, samt medbring bevis for købet.

Kontakt venligst købsstedet for forespørgelse på garantiprocessen og/eller juridiske

Territorium

Gælder globalt

Garanti anvendelse

PanzerGlass™ producenters garanti dækker kun produktionsfejl og giver derved indehaveren ret til en udskiftning af sit PanzerGlass™-produkt.

Produktionsfejl inkluderer defekt materiale og udførelse af PanzerGlass™ produkter, førend produktet er taget i brug. Såsom ridser, olie mærker, urenheder på/i produktet før brug, eller hvis produktet er defekt i forbindelse med almindelig anvendelse.

Noter: PanzerGlass™ skærmbeskyttelse er designet til at kunne gå i stykker, ved at absorbere skaden fra tab og slag, for at kunne beskytte den originale skærm på telefonen. Almindelig brug er ikke en defekt.

Udskiftning

Udskiftning er uden beregning, eller udskiftning af produktet til et produkt af samme værdi.

Parter

Dig (som forbruger) og det originale købssted (retailer/butik)

Generelt vedrørende ansvarsfraskrivelse af garanti og begrænsninger af ansvar

Hold altid tæt øje med, at intentionen af formålet og at det korrekte brug af alle PanzerGlass™ produkter.

Som et eksempel PanzerGlass™ skærmbeskyttelses produkter er designet til, at beskytte selve skærmen på din enhed, telefon, tablet er lign. Ikke hardware, software eller andre elementer. PanzerGlass™ skærmbeskytter er ikke at blive betragtet som en garanti for, at din Smart enhed skærmen osv. ikke ville gå i stykker eller på anden vis blive beskadiget. Det er en ekstra sikkerhed, som der i mange henser vil hjælpe med at redde din skærm. I mange tilfælde vil PanzerGlass™ skærmbeskytter vil tage stødet og måske gå i stykker samtidig beskytte den originale skærm på din enhed, hvis skærmbeskytteren var korrekt monteret.

Sørg altid for at bruge den korrekte model af skærmbeskytter til den korrekte model af smartenheden. Tag altid den tid det tager om at rengøre skærmen på din enhed og derefter montering og anvendelse af dit PanzerGlass™ Produkt.

It goes without saying that the PanzerGlass™ products are not to be used for consumption or the like – it is to be used only for its true purpose.

Trods de fleste af Panzerglass™ skærmbeskyttere har et lag af anti-splintres dette betyder ikke, at det vil være helt fri for små stykker af splinter eller spåner i tilfælde af din Panzerglass™ skærmbeskytter går i stykker. Dette betyder, at Panzerglass™ skærmbeskytter – i tilfælde af at det går i stykker, mens det beskytter din smarte enhed – vil for i de fleste tilfælde ikke splintres. Så du kan nemt tage det af i ét helt stykke. Du kan derfor nemt montere og anvende en ny PanzerGlass™ skærmbeskytter for ekstra sikkerhed af din enhed.

 

 

Fraskrivelse af garanti

For kunder i Europa:

De udtrykkelige garantier, betingelser og rets midler, der er fastsat i denne aftale, er eksklusive og træder i stedet for alle andre garantier, betingelser, vilkår, tilsagn, forpligtelser og repræsentationer, uanset om de er mundtlig eller skriftlig, lovbestemt, udtrykkelig eller underforstået. PanzerGlass fraskriver sig og udelukker alle lovbestemte og underforståede garantier, betingelser, vilkår, tilsagn, forpligtelser og repræsentationer, der er relateret til eller opstår på nogen måde ud af denne aftale, herunder enhver underforstået garanti eller betingelse af salgsbarhed, tilfredsstillende kvalitet, pleje, dygtighed eller egnethed til et bestemt formål.

 

For kunder udenfor Europa:

I det omfang det er tilladt ved lov, er de udtrykkelige garantier, betingelser og retsmidler, der er fastsat i denne aftale og/eller politik, eksklusive og i stedet for alle andre garantier, betingelser, vilkår, tilsagn, forpligtelser og repræsentationer, uanset om de er mundtlig eller skriftlig, lovbestemt, udtrykkelig eller underforstået. I det omfang loven tillader det, fraskriver PanzerGlass sig udtrykkeligt og udelukker alle lovbestemte og underforståede garantier, betingelser, vilkår, forpligtelser og repræsentationer, der er relateret til eller opstår på nogen måde ud af denne aftale, herunder enhver underforstået garanti eller betingelse for salgbarhed, tilfredsstillende kvalitet, pleje, dygtighed eller egnethed til et bestemt formål.

 

Begrænsning af ansvar

Hvis du er forbruger, kan du have visse yderligere rettigheder med hensyn til service og produkter, der leveres i henhold til denne aftale og/eller politikker. Kontakt din lokale forbrugermyndighed for at læse mere om dine rettigheder. Hvis det ikke er dækket af disse rettigheder, påtager PanzerGlass sig ikke ansvar ud over de retsmidler, der er angivet heri, herunder, men ikke begrænset til, ansvar for produktet, der ikke er tilgængeligt til brug, tabt fortjeneste, tab af forretning eller for mistede, ødelagte eller kompromitterede data eller software eller levering af tjenester. medmindre det udtrykkeligt er angivet heri, hæfter PanzerGlass ikke for nogen følgeskader, særlige, indirekte eller straffende erstatninger, heller ikke selv om de informeres om muligheden for sådanne skader eller for eventuelle krav fra tredjepart. du accepterer, at for ethvert ansvar i forbindelse med købet af produktet, er PanzerGlass ikke ansvarlig eller ansvarlig for eventuelle erstatningsbeløb over beløbet for din ordre. i forbrugersager kan ansvaret for (1) personlig død og tilskadekomst og (2) svig være bredere end uagtsomhed forårsagede tab, og i sådanne tilfælde søger PanzerGlass ikke at udelukke dette ansvar.

 

Nogle stater, provinser og jurisdiktioner tillader ikke udelukkelse eller begrænsning af tilfældige eller følgeskader eller udelukkelser eller begrænsninger af varigheden af underforståede garantier eller betingelser, så disse begrænsninger eller udelukkelser gælder muligvis ikke for dig. Den udtrykkeligt begrænsede garanti giver dig specifikke juridiske rettigheder, og du kan også have andre rettigheder, der varierer efter stat, provins eller jurisdiktion.

 

Vilkår & betingelser-to-årig producent garanti PanzerGlass produkter

Denne toårige producent garanti dækker defekter i materialer og forarbejdning af PanzerGlass produkter ("produktet") for den garantiperiode, der er beskrevet nedenfor.

 

Hvem kan benytte sig af denne garanti?

PanzerGlass ("vi") udvider kun denne toårige producent garanti til den enkelte forbruger, der oprindeligt købte produktet ("dig"). Det omfatter ikke nogen efterfølgende ejer (hvis du f.eks. sælger produktet, kan køberen ikke få garantiservice).

 

Hvad dækker garantien?

Garantien dækker produktionsfejl, hvilket inkluderer defekt materiale eller fejl under produktionen.

 

Hvad dækker denne garanti ikke?

Denne toårige producent garanti dækker ikke skader, der skyldes: (a) ukorrekt brug; (b) enheds opgraderinger, reparationer eller udskiftninger, der hæmmer PanzerGlass-produktets funktion (c) ukorrekt installation (d) manglende overholdelse af produktanvisningerne (e) ændringer (f) uautoriseret reparation eller (g) misbrug af produktet. Garantien gælder ikke for almindelig slitage.

 

Hvornår er garantiperioden?

Denne toårig garanti periode er gyldig i to år, startende fra den dato hvor købet af produktet fandt sted. (”Garantiperioden”), eller udskiftning/reparation af produktet. Hvis du opdager en defekt, før end du tager produktet i brug (f.eks. misfarvning, defekt silikone klæbemiddel, vridning, misfarvning af regnbuelinjen, ridser, olie mærker eller urenheder i eller på produktet), skal du returnere produktet til den forhandler, hvor du købte det.

 

Hvad er dine retsmidler i henhold til denne garanti?

Med hensyn til ethvert defekt produkt i garantiperioden vil vi efter vores eget skøn enten: (a) udskifte produktet (eller den defekte del) uden beregning; (b) levere et produkt af samme værdi eller (c) give en kredit til køb af et andet PanzerGlass produkt.

 

Hvordan får du denne garanti service?

For at opretholde denne service, bedes du venligst indsende en garanti RMA klage igennem http://rma.panzerglass.com/. ved at oplyse produktets serie nummer, en kopi af din originale kvittering, og et billede af det defekte PanzerGlass produkt. Alle garantikrav skal godkendes af PanzerGlass, som også kan afvise garantikrav efter eget rimelig skøn.

 

Kontakt os

Du bedes kontakte PanzerGlass på nedenstående oplysninger:

PanzerGlass

Delta 8

8382 Hinnerup

Denmark

customercaredk@panzerglass.dk