Support

Ordre

Hvordan ligger jeg en ordre?

Du kan tilgå vores shop via 'shop' i toppen af navigationen.

Kan jeg afbestille min ordre?

Så snart du har lagt din bestilling, går vi i gang med at behandle den. Det betyder, at vi ikke er i stand til at afbestille din ordre, da den allerede er ved at blive behandlet på lageret. Hvis noget gik galt i din bestilling, er det selvfølgelig muligt at sende din ordre tilbage til os. Informationer om returnering kan findes her.

Kan jeg rette min ordre, til efter den er blevet bestilt?

Så snart du har lagt din bestilling, går vi i gang med at behandle den. Det betyder derfor, at vi ikke er i stand til at rette din ordre til, da den allerede er ved at blive kørt igennem systemet på lageret. Hvis noget gik galt i din bestilling, er det selvfølgelig muligt at sende din ordre tilbage til os. Informationer om returnering kan findes her.

Er min ordre gået igennem?

En e-mail med en ordrebekræftelse vil blive sendt til den e-mailadresse, som blev angivet da ordren blev fuldført. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, så tjek da venligst dit spamfilter. Noter venligst, at det kan tage op til 24 timer før du modtager din ordrebekræftelse. Hvis du har tjekket dit spamfilter og har ventet 24 timer og stadig ikke har modtaget ordrebekræftelsen, anbefaler vi, at du kontakter os, så vi kan kigge nærmere på sagen.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail?

Hvis en ordre blev lagt og kørt igennem med succes, burde du have modtaget en automatiseret bekræftelse via din e-mail. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse via e-mail, start da venligst med at tjekke dit spamfilter. Det kan tage op til 24 timer før du modtager din e-mail.

Hvis du har tjekket dit spamfilter og har ventet 24 timer og stadig ikke har modtaget ordrebekræftelsen, anbefaler vi, at du kontakter osså vi kan kigge nærmere på sagen.

Jeg har ikke modtaget alle de produkter jeg har bestilt

Hvis du kun har modtaget dele af din bestilling, så kontakt os venligst her og fortæl os hvilke produkter der mangler.

Levering

Hvor er min ordre?

Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en mail med shipping informationerne. Alt afhængig af hvilket land du er placeret i, vil pakken blive leveret til din dør eller til nærmeste pickup point. I mailen med shipping informationerne, vil du finde alt relevant information omhandlende din pakke, inklusiv hvordan den kan trackes.

Tracking

Tracking nummeret er nødvendigt for at tracke din pakke og kan findes i shippinginformations-mailen.

Kan jeg ændre i leveringsadressen efter jeg har lagt bestillingen?

Hvis du ønsker at ændre leveringsadressen, kontakt os venligst her, og vi vil gøre vores bedste for at assistere dig. Hvis vi ikke er i stand til at ændre leveringadressen, oftest grundet at pakken allerede er afsendt, vil vi være nødt til at vente til pakken er returneret, før vi kan sende til den nye adresse.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi bestræber os altid på at levere vores pakker så hurtigt som muligt! Den estimerede leveringstid afhænger af, hvilket land du befinder dig i.

Noter venligst, at den estimerede leveringstid er et estimat og at denne tid derfor kan variere alt afhængig af eksterne faktorer som PanzerGlass og vores shipping partnere ikke har kontrol over.

Noter venligst, at leveringstiden kan være længere hvis man bestiller over en weekend eller på lokale helligdage.

Kan jeg bestille online og hente hos en af jeres forhandlere?

Denne service tilbyder vi desværre ikke i øjeblikket.

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?

I øjeblikket tilbyder vi én leveringsmulighed, som vil variere alt afhængig af hvilket land du bor i.

Sender I internationalt?

I øjeblikket sender vi til Danmark, UK og Tyskland.

Hvor bliver min ordre sendt fra?

I øjeblikket har vi et lager i Danmark og vil derfor sende alle vores varer derfra. Vi bestræber os naturligvis på at kunne levere så hurtigt som muligt.

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Vores lager vil afsende din pakke så hurtigt som muligt. Bestiller du inden kl. 14, vil din pakke blive afsendt samme dag, ellers forventer vi at afsende den, den efterfølgende arbejdsdag. Vel at mærke med en forventning om, at varen er på lager.

Du vil modtage en e-mail med shipping informationerne, så snart din pakke har forladt vores lager.

Betaling

Er min betalingsinformation sikker?

Hos PanzerGlass bruger vi en godkendt betalingsserver, der er godkendt af PCI (Payment Card Industry), samt krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det er derfor ikke muligt for udenforstående at få dine kreditkortoplysninger fra vores system.

Gik min betaling igennem?

PanzerGlass’ betalingsproces inkluderer adskillige kontrolsteps for at sikre maksimal sikkerhed. Hvis din betaling var succesfuld, vil du modtage en ordrebekræftelsese-mail indenfor 24 timer. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, tjek da venligst din junk mail. Hvis du derefter stadig ikke har modtaget den, så kontakt os venligst her og vi vil hjælpe dig videre.

Betalingsmuligheder

Vi accepterer kreditkort: Dankort / VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Diners Club, American Express, samt Mobilepay, Apple Pay, Google Pay, KLARNA & PayPal.

Garanti

Beskadigede varer modtaget

Jeg har modtaget et produkt der har en produktionsfejl, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en levering, der indeholder et produkt der på den ene eller anden måde er beskadiget fra produktionen, beklager vi selvfølgelig.

Hvad kan en produktionsfejl f.eks. være?

Fejl i limen: Skærmbeskytteren hæfter ikke som det skalStøv mellem PanzerGlass og skærmen (betegnes også som en fejl i limen)Luft bobler i glassetProblemer med fingerprint scanners: Den aflæser ikke fingeren optimalt.Oliemærker eller farvefejl

Oplever du et eller flere af ovenstående eksempler, er det vigtigt, at du reklamerer via https://rma.panzerglass.com/ fremfor at returnere ordren via shoppen. På den måde kan vi hurtigere behandle din reklamation og sende dig et nyt glas.

Returnering

Returneringspolitik

Du har ret til at returnere mod en refundering, indenfor 14 dage efter du har modtaget din ordre. For at en returnering kan godkendes, vær da sikker på at nedenstående matcher det produkt du sender retur:

Produktet er i samme stand som da det blev modtagetProduktet befinder sig i den originale emballage inkl. intakte labels og stickersProduktet er købt direkte på vores hjemmeside

Hvis du har købt en vare på tilbud, vil du få returneret det beløb du har betalt for den.

Produkter der kan returneres

Du har ret til at returnere mod en refundering indenfor 14 dage efter du har modtaget din ordre. Hvis du ønsker at returnere din ordre, send det da tilbage til os og vi vil behandle din returnering så hurtigt som muligt.

Inden du returnerer for en refundering, vær da sikker på at nedenstående matcher det produkt du sender retur:

Produktet er i samme stand som da det blev modtagetProduktet befinder sig i den originale emballage inkl. intakte labels og stickersProduktet er købt direkte på vores hjemmeside

For at matche ovenstående kriterier, husk da altid at dobbelttjekke på æsken om du har modtaget det produkt, der passer til dit device. Vi tager ikke imod ombytning, men sender dig derimod pengene retur, så du til hver en tid kan gå ind på vores hjemmeside og købe et andet produkt.

 

Obs: Modtager du en vare der er defekt fra produktionen, dvs., det er en reklamation, er det vigtigt at du ikke returnerer varen, men derimod tilgår vores RMA-portal hvor vi vil håndtere din reklamation: https://rma.panzerglass.com/

Hvornår kan der returneres?

Alle produkter kan returneres indenfor 14 dage efter modtagelse.

Hvilken tilstand skal produktet være i når der returneres?

For at vi kan sikre den mest simple proces i returforløbet, skal produktet der returneres være i ubrudt emballage. Nedenstående kriterier skal opfyldes:

Produktet er i samme stand som da det blev modtagetProduktet befinder sig i den originale emballage inkl. intakte labels og stickersProduktet er købt direkte på vores hjemmeside

Hvordan returneres det?

Hvis du har modtaget produktet, og ønsker at returnere det, kan du benytte dig af vores returportal på hjemmesiden. Her logges der ind med din e-mailadresse og ordre ID.

Se venligst nedenstående guide:

Log ind på vores online retur portal gennem hjemmesiden ved brug af din e-mailadresse og ordre ID. Her vælger du de produkter, du ønsker at returnere fra din ordre. Derefter printer du den forudbetalte shipping label ud, som du modtager via en e-mail. Sidst, sender du alle items tilbage ved brug af den tilsendte label

Obs: Det kan være en fordel at sende varen retur i den tilsendte indpakning, for at sørge for at produktet er beskyttet på lige vilkår som ved modtagelsen.

Få pengene retur

Det klares heldigvis hurtigt! Så snart at vi har modtaget produktet og tjekket at alt er som det skal være, vil vi med det samme sætte en tilbageførsel i gang. Du kan derfor forvente at have pengene på din konto indenfor ca. 1-5 hverdage.

Kan jeg returnere et produkt hos en af jeres forhandlere?

Nej. Er produktet købt på webshoppen skal den også returneres hertil. 

Har I modtaget min returnering?

Vi kontakter dig via e-mail så snart vi starter behandlingen af din returnering. Hold venligst øje med dit spamfilter. Alt afhængig af hvilket land den er returneret fra tager det som regel 7-14 dage for os at modtage og behandle din returnering. Vi gør alt hvad vi kan for at sende dine penge retur så hurtigt som muligt, men kontakt os venligst, hvis du ikke har hørt fra os indenfor 3 uger.

Jeg har stadig ikke modtaget min refundering, hvor lang tid tager det?

Hvis du har returneret din ordre og venter på refunderingen, burde du have modtaget en e-mail der bekræfter returneringen. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail og der er gået mere end 14 dage siden du afsendte ordren, er du velkommen til at kontakte os her for en opdatering.

Refundering

Det tager 1-5 hverdage før du modtager pengene fra vi er påbegyndt din refundering. Pengene bliver automatisk tilbageført til den konto, betalingen blev lavet fra. Hvis du har returneret din ordre og stadig venter på en refundering, bør du have modtaget en mail, der bekræftede returneringen. Har du ikke modtaget denne mail og der er gået mere end 14 dage siden du returnerede din ordre, er du velkommen til at kontakte os her for en opdatering.

 

Kan jeg få refunderet pengene, hvis prisen på et produkt har ændret sig siden jeg bestilte varen?

Vi justerer vores priser efter trends, lagerstatus og efterspørgsel fra vores kunder. Prisjusteringer eller tilbud retfærdiggør ikke en refundering af prisforskellen.

Produktinformation

Kan jeg bruge samme størrelse PanzerGlass til forskellige iPhone modeller?

Ja! Dimensionerne på iPhone 6/6S, 7 & 8 er så godt som ens, hvilket gør, at glasset passer perfekt på alle de førnævnte modeller. Det samme gælder iPhone 6/6S PLUS, 7 PLUS & 8 PLUS.

 

Produkter til iPhone 11 passer på iPhone XR                                                                Produkter til iPhone 11 Pro passer på iPhone XS/X                                                      Produkter til iPhone 11 Pro Max passer på iPhone XS Max