Support

ORDRE

Kan jeg annullere min ordre?

Vi begynder at behandle din ordre, så snart vi har modtaget den. Vi kan derfor ikke annullere ordrer, der er afgivet, da de allerede er blevet registreret i vores lagersystem. Men hvis der er gået noget galt med din ordre, har du mulighed for at returnere den til os.

Kan jeg ændre min ordre, efter at jeg har afgivet den?

Vi begynder at behandle din ordre, så snart vi har modtaget den. Vi kan derfor ikke ændre ordrer, der er afgivet, da de allerede er blevet registreret i vores lagersystem. Men hvis der er gået noget galt med din ordre, har du mulighed for at returnere den til os.



Kan jeg stadig ændre leveringsadressen, efter at jeg har afgivet min ordre?

Hvis du ønsker at ændre leveringsadressen, bedes du kontakte os. Vi vil med glæde hjælpe dig. Hvis det ikke længere er muligt at ændre leveringsadressen, skyldes det normalt, at pakken allerede er sendt. I dette tilfælde må vi vente, indtil pakken er returneret. Så kan vi sende den til den nye adresse.
Venligst kontakt: support@panzerglass.dk



Er min ordre blevet modtaget?

Vi sender en e-mail med en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du angav, da du afgav din bestilling. Hvis du ikke har modtaget en e-mail, skal du tjekke din spam-mappe. Bemærk, at der kan gå op til 24 timer, før bekræftelsen sendes. Hvis du har tjekket din spam-mappe og stadig ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter 24 timer, bedes du kontakte os, så vi kan kontrollere din ordre.

Hvorfor har jeg endnu ikke modtaget en e-mail med ordrebekræftelse?

Hvis du har afgivet en ordre, og vi har modtaget den, bør du automatisk modtage en e-mail med en ordrebekræftelse. Hvis du ikke har modtaget en e-mail, skal du først tjekke din spam-mappe. Det kan tage op til 24 timer, før du modtager e-mailen. Hvis du har tjekket din spam-mappe og stadig ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter 24 timer, bedes du kontakte os.

Jeg modtog ikke alle de produkter, jeg havde bestilt.

Hvis du kun har modtaget en del af din ordre, kan du fortælle os, hvilke produkter du mangler, her.

Levering

Hvor er min ordre nu?

Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du en e-mail med forsendelsesoplysningerne. Afhængigt af landet bliver pakken leveret direkte til dig eller til det nærmeste afhentningssted. E-mailen med forsendelsesoplysninger vil også indeholde andre relevante oplysninger om din pakke (f.eks. pakkesporing).



Pakkesporing

Du kan finde nummeret til at spore din pakke i e-mailen med forsendelsesoplysningerne.

Hvor lang tid tager leveringen?

Hvor lang tid tager leveringen?
Leveringstid 1-3 dage. Vi forsøger altid at levere vores pakker så hurtigt som muligt!
Bemærk venligst, at den forventede leveringstid kun er vejledende og kan blive påvirket af eksterne faktorer, som PanzerGlass og vores forsendelsespartnere ikke har indflydelse på.
Bemærk venligst, at leveringstiden kan være længere, hvis du bestiller i weekenden eller på helligdage."

Kan jeg bestille online og afhente den hos en forhandler?

Vi tilbyder desværre ikke denne service i øjeblikket.

Hvilke forsendelsesmuligheder er tilgængelige?

I øjeblikket tilbyder vi kun én forsendelsesmulighed for hvert land.

Leverer du i hele verden?

Vi leverer i øjeblikket til Danmark, Tyskland, England og andre europæiske lande. I 2021 er det meget sandsynligt, at der vil blive tilføjet andre lande.

Hvilket land kommer min ordre fra?

Vi har i øjeblikket et lager i Danmark, hvorfra vi sender alle vores produkter. Vi forsøger naturligvis altid at levere vores produkter så hurtigt som muligt - uanset hvor tæt på eller langt væk destinationen er.

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Vores lager sender din ordre så hurtigt som muligt. Hvis din ordre modtages inden kl. 14.00, pakker vi den samme dag. Ellers vil vi forsøge at pakke og sende den næste arbejdsdag. Bemærk venligst, at du over leveringstiden kan se, om produktet er på lager. Så snart din ordre forlader vores lager, modtager du en e-mail med forsendelsesoplysningerne.

Betaling

Er mine betalingsoplysninger sikre?

Hos PanzerGlass bruger vi en server til betaling, der er godkendt af PCI (Payment Card Industry) og krypterer alle dine kortoplysninger via SSL-protokollen (SSL: Secure Socket Layer). Dette gør det umuligt for udenforstående at få adgang til dine kortoplysninger via vores system.

Har du modtaget min betaling?

PanzerGlass' betalingsproces omfatter flere verifikationstrin for at garantere det højeste sikkerhedsniveau. Når din betaling er modtaget, vil du modtage en e-mail med en ordrebekræftelse inden for 24 timer. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, skal du tjekke din spam-mappe. Hvis e-mailen heller ikke er i din spam-mappe, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

Betalingsmetoder

Vi accepterer følgende kreditkort: Visa, Visa Electron, Mastercard, MobilePay, Diners Club, Discovery og PayPal pay.

Garanti

Jeg har modtaget et produkt med en fabrikationsfejl. Hvordan kommer jeg videre nu?

Hvis du har modtaget en ordre, der indeholder et fabriksskadet produkt, undskylder vi det.

Eksempler på fabrikationsfejl:

Klæbemiddelfejl: Glasset sidder ikke ordentligt fast.Støv mellem PanzerGlass og skærmen (behandles også som en klæbemiddelfejl).Luftbobler i glassetFingeraftryksscanningsproblemer: Scanneren kan ikke læse mit fingeraftryk korrekt.Oliespor eller farvefejl.

Hvis du finder en eller flere af de ovennævnte fejl ved et produkt, kan du indgive dit garantikrav på https://rma.panzerglass.com/ i stedet for at returnere produktet via vores webshop. På den måde kan vi behandle din klage hurtigere og sende dig en ny vare.

Oplever du fejl på produktet?

Garantien dækker en hver defekt på et PanzerGlass ™ -produkt, inden det er taget i brug, såsom misfarvning eller defekt klæbemiddel der viser sig umiddelbart efter påføring af glasset på din enhed.


Send en RMA ansøgning her:
https://rma.panzerglass.com/

Købt produktet hos en forhandler?

Har du købt en vare hos en af vores forhandlere, beder vi dig kontakte forhandleren gældende din klage.

Garantipolitik

Producentens garanti (RMA) gælder globalt i henhold til forbrugerlovgivningen på købsstedet. Den kommercielle juridiske garanti er gyldig fra købsdatoen indtil den mindste lovlige forbrugergaranti på købsstedet. Garantien dækker defekter i materiale og udførelse af PanzerGlass™ produkter, inden du er begyndt at bruge produktet. Såsom misfarvninger eller defekte klæbemiddel umiddelbart efter påføring af glasset på din enhed. Hvis du opdager en defekt, før du har taget produktet i brug (såsom misfarvning, defekt silikone klæbemiddel, vridning, misfarvning af regnbuelinjen, ridser, oliemærker eller urenheder i eller på produktet), bedes du returnere produktet til den forhandler, hvor du købte det.


For at læse mere om vores vilkår og betingelser, fortrolighedspolitik og til undtagelsesvis indsendelse af en producents garantikrav direkte til PanzerGlass, benyt venligst linket her: http://rma.panzerglass.com/




Returnering

Tilbagebetaling

Vi accepterer returnering af varer købt i PanzerGlass' egne webshops. Hvis varen er købt hos en forhandler, skal du kontakte forhandleren direkte. Returneringen vil derefter blive behandlet på grundlag af forhandlerens gældende vilkår og betingelser.

I tilfælde af en tilbagebetaling vil det tage 1-5 arbejdsdage, før dine penge bliver refunderet. Pengene vil automatisk blive refunderet til den konto, hvorfra betalingen oprindeligt kom. Hvis du har returneret din ordre og venter på at få pengene tilbage, skal du først have modtaget en e-mail med en bekræftelse på, at din returnering er modtaget. Hvis du ikke har modtaget en e-mail 14 dage efter, at du har returneret din ordre, er du meget velkommen til at kontakte os for at få yderligere oplysninger.

Kan jeg få pengene tilbage, hvis produktprisen er blevet ændret, siden jeg afgav min ordre?

Vi accepterer returnering af varer købt i PanzerGlass' egne webshops. Hvis varen er købt hos en forhandler, skal du kontakte forhandleren direkte. Returneringen vil derefter blive behandlet på grundlag af forhandlerens gældende vilkår og betingelser.

Vi tilpasser vores priser efter salgstendenser, lagerniveau og efterspørgsel. Prisændringer eller prisfremstød giver ikke ret til tilbagebetaling af prisforskellen.

Returpolitik

Du har ret til at returnere ordren inden for 14 dage efter modtagelsen og få dine penge tilbage. For at din returnering kan blive accepteret, skal du sikre dig, at følgende gælder for det returnerede produkt:

Produktet skal være i samme stand, som du modtog det.Produktet skal være i den originale emballage. Alle etiketter og klistermærker skal være intakte.Produktet blev købt online via vores websted.

Hvis du har betalt en nedsat pris, vil det beløb, du har betalt, blive refunderet.

Følgende produkter kan returneres

Du har ret til at returnere ordren inden for 14 dage efter modtagelsen og få dine penge tilbage. Hvis du ønsker at returnere din ordre, skal du sende den tilbage til os. Vi behandler din returnering så hurtigt som muligt.

Før du returnerer ordren for at få pengene tilbage, skal du sikre dig, at følgende gælder for det returnerede produkt:

Produktet skal være i samme stand, som du modtog det. Produktet skal være i den originale emballage. Alle etiketter og klistermærker skal være intakte. Produktet blev købt online via vores websted.

Kontroller meget grundigt, at ovenstående kriterier gælder for dit produkt, og at den modtagne vare passer til din enhed. Vi bytter ikke produkter, men vi refunderer dine penge. Så du har fleksibilitet til at købe en ny vare til din enhed i vores webshop.

Bemærk: Hvis du har modtaget et produkt med en fabrikationsfejl, er der tale om en garantisag. Du må ikke returnere denne vare, men skal udfylde garantiformularen i vores RMA-portal. Vi tager os derefter af dit garantikrav. https://rma.panzerglass .com/

Hvor længe kan jeg returnere min ordre?

Alle produkter kan returneres inden for 14 dage efter modtagelse af ordren.

I hvilken stand skal produktet være, når jeg returnerer det?

For at gøre returneringen så nem som muligt skal produktet returneres i den uåbnede originalemballage. Følgende kriterier skal være opfyldt:

Produktet skal være i samme stand, som du modtog det.Produktet skal være i den originale emballage. Alle etiketter og klistermærker skal være intakte.Produktet blev købt online via vores websted.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Hvis du har modtaget et produkt, som du gerne vil returnere, kan du gøre det ved at bruge returportalen på vores websted. Du skal bruge din e-mailadresse og dit ordrenummer til at logge ind.

Du kan finde en vejledning nedenfor:

Log ind på Returportalen på vores websted med din e-mailadresse og dit ordrenummer. Vælg det produkt, du vil returnere. Udskriv den forsendelseslabel, du har modtaget via e-mail. Sæt etiketten på pakken, og returner de relevante produkter.

Bemærk: Det anbefales at returnere produkterne i den forsendelsesemballage, som du modtog dem, så produkterne er lige så godt beskyttet, når de returneres, som da de blev leveret.

Tilbagebetaling af pengene

Vi sørger hurtigt for tilbagebetalingen! Så snart vi har modtaget og kontrolleret produktet, refunderer vi pengene, så snart vi har modtaget og kontrolleret produktet. Du kan forvente, at pengene er på din konto inden for 1-5 arbejdsdage.

Kan jeg returnere et produkt til en af jeres forhandlere?

Det er desværre ikke muligt. Hvis du har købt produktet online via vores webshop, skal du også returnere det via denne.

Har du modtaget min returnering?

Vi giver dig besked pr. e-mail, så snart vi er begyndt at behandle din returnering. Tjek også din spam-mappe. Afhængigt af det land, du returnerer produktet fra, tager det normalt 7 til 14 dage, før vi modtager produktet og kan begynde at behandle det. Vi refunderer dine penge så hurtigt som muligt. Men hvis du ikke hører fra os inden for 3 uger, bedes du kontakte os.

Mine penge er endnu ikke blevet refunderet. Hvor lang tid tager det?

Hvis du har returneret din ordre og venter på at få pengene tilbage, burde du allerede have modtaget en e-mail, der bekræfter, at din returnering er modtaget. Hvis du ikke har modtaget en e-mail 14 dage efter, at du har returneret din ordre, er du meget velkommen til at kontakte os for at få yderligere oplysninger.

Produkt information

Kan jeg bruge ét PanzerGlass til flere iPhone-modeller?

Ja, det er muligt. Dimensionerne er næsten identiske på iPhone-modellerne 6/6S, 7 og 8. Derfor passer det samme glas perfekt på alle disse modeller. Det samme gælder for iPhone-modellerne 6/6S PLUS, 7 PLUS og 8 PLUS.

Artikler til iPhone 11 passer også til iPhone XR.

Artikler til iPhone 11 Pro passer også til iPhone XS/X

Artikler til iPhone 11 Pro Max passer også til iPhone XS Max